11 Aralık 2011 Pazar

Bir devir kapanır...

26.Kasım.2011 benim kısa hayatımda bir dönüm noktası oldu.

Diş doktoru muayenesinde doktor teyze bana artık emziği bırakmamı yoksa dişlerimin çok çirkin olacağını söledi.

Annem klasik , kendi paçasını kurtarmak için "Aralıkta bir hafta izinli olacağım o hafta hallederim bu işi" diye bir plan yaptı. (ne kadar geç o kadar iyi mantığında)

Arabada giderken doktor teyzeyle yaptığımız görüşmeyi değerlendirirken sanırım sesli düşünmüşüm.. Doktor teyze dedi ki emzik yok... Büyüdüm ben... Annemle babam aynadan birbirlerine baktılar.... o anda hain bir plan yaptıklarını anladım....

5 dk sonra emzik istediğimde, annem yüzüme baka baka yalan söyledi "Doktor teyze emziği aldı ya..." ben sayıkladıkça annem aynı yalanı söyledi.. en son yorgun düşüp uyudum....
İlk birkaç gün çok zor oldu , uykusuz geceler... stresss
Şimdi biraz daha iyiyim....
Ama uyku düzeni kalmadı.. öğlen uykuları azaldı. Sabahlar artık daha erken uyanıyorum.....
Bir de yeni bir tik başladı, elim azıma gidiyor sürekli....
Annem pişman galiba ... Ama artık benim için bir devir kapandı...
İnsanlık için küçük, benim için büyük bir adım!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder