24 Aralık 2009 Perşembe

Teyze nedir?

Bugün öğrendim ki teyze denen birşey varmış. Üstelik bundan bir değil bir sürü olabiliyormuş. Görünüş olarak anneme benzeseler de memeleri tamamen işlevsiz, beni tutmayı pek de beceremeyen, her gık dediğimde korkuyla annemin suratına bakan insan türüne teyze deniyormuş. Bunlar kafalarında parlak şapkalarla, komik gözlüklerle eğlenceli olduklarını da zannedebiliyorlarmış. Beni ilk görüşleri de değilmiş aslında ama ben ilk karşılaşmamızı pek hatırlamıyorum, henüz gözlerim açılmadan gelmişler. Anneme sordum hep mi benimle olacaklar diye, annem de evet bebeğim böyle gözüktüklerine bakma seni nasıl karşılayacaklarını, mutluluklarını/sevgilerini nasıl göstereceklerini şaşırdılar ondan bu delilikleri dedi.
Ben de galiba onları sevicem hissediyorum:) Füsun teyzem babamın verdiği sözleri kaydediyor ki ben büyüyünce unutmasın, anlamasam da galiba babam iyi şeyler yapmak istiyor benim için güzel oyuncaklar almak. Piyano alacakmış, bir de mini cooper bunlar ne bilmiyorum ama babam söyleyince Burcu ve Hatice teyzem aman sakın unutma bunu biz hatırlatırız diye atladılar.
Burcu teyzem 16 yaşına gelince beraber gezmekten falan bahsediyor, sinemaya gidecekmişiz. Hatice teyzem sürekli Dandini Dandini Dastana diye bir şey söylüyor, ama hep aynı şeyi söylüyor. Sıkıntıdan uyuyorum, uyuyunca susuyor, bir de seviniyor üstüne...
Şimdilik bu kadar, uykuya teslim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder