25 Aralık 2009 Cuma

Fotograflarim

Teyze konusuna girmistim ya gecen sefer... Hatice teyze fotograf makinasiyla gelmis, benim banyo yaparken, gulumserken, beslenirken filan fotograflarimi cekecekmis. Plan guya buydu ya, ben de pek heyecanlandim! Bir suru fotografim olacak ve ben sanal alemleri onlarla donatacaktim!.. Yalniz bu teyze beni gordu ve makineyi filan unuttu... Ananem su dokuyor, annem ben yikiyor,oh ben de banyoyu pek seviyorum ama ara sira da Hatice teyze tarafina bakiyorum bir hareket var mi diye. Poz vericez ya! Nerde?! O beni izlemekten dunyalari unutmus, ablak ablak bakiyor sadece... Offf ben de yoruldum beklemekten. Banyom bitti, bunun o an kafasina dank etti 'ah ben fotograf cekicektim' dedi. Cekicektin yaaaa, biz de cok bekledik!!
Sonra o iki deli teyzeden Burcu olani fark etti makinayi masanin uzerinde, 'Yagmur ile foto istiyorum ben' diye tutturdu da, oh dedim, nihayet fotomuz cekilecek... Ama dedim ya bunlarin ucu de deli diye... Bunlar bir basladilar 'foto foto' diye, fotograf cektirecez diye kendilerinden gectiler. 'Sacim nasil kizlar?', 'Ayy bu hic olmamis, bir daha!', 'Ben de istiyorum Yagmurla, ben de...', 'Soyle gecelim, oranin isigi daa iyi'... Sabir ya sabir derken, bir ara daral geldi bastim yaygarayi!!!
O kadar cile bir ise arasaydi bari!... Teyzelerden Hatice olani, pek bir unutkan, pek bir dalginmis, fotograf makinasinin aktarma kablosunu unutmus!?! Benim sanal alemleri fotografalarim ile donatma hayalim boylece suya dustu!... En azindan simdilik... Sizlerle o deli duman teyzelerin fotograflarini paylasmak icin sabirsilaniyorum ama, hep beraber gulelim diye :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder