2 Kasım 2010 Salı

1 yaşındayım!

Posted by Picasa

1 yorum:

  1. Canimcigim, Yagmurcugum... Bugun Fus teyzen bu topraklara ayak basti ve benim sana taaaa aylar oncesinden aldigim hediyeyi goturecek... (yani umarim, henuz kendisinden bir haber alamadim da :))
    Burdan yola cikarak bu blog geldi aklima, neredeyse bir sene oncesinden Burcu teyzenin katkisiyla yaratilan :) Ve dedim ki kendi kendime, Yagmur ne kadar oldu simdi?
    Acip bakiyorum ki dogum gununu kacirmisim... Yaaa, oldu mu simdi????
    Evet sucluyum (basim egik, gozlerimi yerde, kabul ediyorum hatami!)... Ozur diliyorum birinci yas gununu unuttum :( Boyle teyze olur mu deme lutfen. Mesafe, is guc, kis filan girince boyle oluyoooo ne yazik ki :(
    Neyse...
    Canimcigim, dogum gunun kutlu olsun! Ne kadar buyumussun sen gormeyeli :) taniyamadim! Opuyorum kocamaaaaannnn!

    YanıtlaSil